За жалост този продукт не е в наличие.
Съжаляваме, че този продукт не е наличен, но имаме още 4914 различни продукта в склада ни.
Имало едно време, през 1965-та година, конкретно, когато бягането не беше разпознато нито като спорт, нито като хоби. На пазара, обувките произведени за тази цел можеха да се преброят на пръстите на едната ръка и малкото, които бягаха бяха считани за луд… или за студенти. И точно тук започва историята на маратонките Nike Waffle. По това време идеята за Nike бе още в началния си стадий, продавайки единствено маратонки за бягане за атлети от местни университети. По същото време собствениците на марката, Бил Бауърман и Фил Найт били разпознати като кралете на пистата в спортния екип на в щатския университет на Орегон.
В началото на 70-те години екипът по бягане взима решението да премине от писта от пепел към синтетичен терен. Ето защо Бауърман започва да търси перфектната обувки за бягане, подходящи за новите условия. Както разказва историята, една сутрин Боуърман закусвал със съпругата си гофрети с мармалад. Гледайки храната на масата Бауърман, като модерна версия на Архимед получава просвещение:: „Ако обърна гофретите наопаки, така че текстурираната част да влезе в контакт с пистата, това ще предостави необходото сцепление.” Еврика! Концепцията за Nike Waffle бива родена.
Маратонките със специално модифицирани подметки излязат на пазара за първи път през 1973 г., - подходящи както за равни, така и за неравни повърхности за бягане. Тази иновация отваря инженерите на спортни обувки към идеята, че подметката може също да абсорбира напрежението върху ставите на спортиста. Преди това всички спортни подметки били плоски, така че вдъхновената от ‘гофретената’ подметка беше първата голяма иновация в индустрията. Първият модел е произведен в Япония, с найлонова горна част. Иновацията се разпространява със скоростта на светлината. По -късно найлона бива заменен с платнена, леко преработена версия, наречена Waffle Racer. С течение на времето маратонката бива подобрена и оригиналната гофретена подметка влиза в употреба и в други продукти на Nike като Astro Grabber, Nike Elite и силуетите на Tailwind, които се превръщат в маратонките по избор на отборите по американски футбол.
Nike също произвежда 12 чифта от тези маратонки Nike Waffle за олимпийски спринтьори. Един от тези чифтове, напълно неносен, е един от най-скъпите чифт маратонки в света. Ако искате да знаете колко струва и как изглежда, прочетете статията в блога ни “Кецове за милиони - 20-те най-скъпи обувки в света.” Трябва да признаем, че не много маратонки имат толкова много история зад гърба си, те са едновременно удобни и стилни и честно казано, това е достатъчно убедителни причини да се сдобиете с чифт за колекцията си, не мислите ли?
Текстил: Текстилната горна част на маратонките е лека, дишаща и удобна, идеална за ежедневно носене и спорт. Тя осигурява циркулация на въздуха, поддържа краката свежи и се адаптира към формата им. Често се допълва със синтетични или гумени детайли за издръжливост и поддръжка.
Рециклиран полиестер
EVA: най-често се използва при изработването на междинни подметки заради амортизиращите си свойства. Също така е един от най-устойчивите на пукнатини материали и има елегантна и гладка повърхност.
Nike Grind : е рециклиран материал от цеха на Nike, с помощта на който компанията се стреми към по-ефективна циркулярност на собственото си производство.
Много удобни
Екологичен етикет се използва за продукти, които се произвеждат по по-екологични начини, които консумират по-малко вода, енергия и химикали. Продукти с международни сертификати като bluesign®, стандарт 100 OEKO-TEX® и MADE IN GREEN OEKO-TEX® използват този етикет.
Рециклирано: Продуктите с този етикет се произвеждат предимно от рециклирани материали, предимно от стари отпадъци, като пластмасови бутилки и дрехи. Тези продукти имат по-малко въздействие върху околната среда поради преработката на повече отпадъчни материали, отколкото необработени материали.
Интересувате ли се как във Footshop се отнасяме спрямо устойчивостта на продуктите в каталога ни? & nbsp; <a href="https://www.footshop.bg/bg/sustainability"> Вижте нашата страница "устойчивост"
Икона, родена в Орегон, САЩ под името Blue Ribbon Sports през 1972 г. От самото начало до днес марката произвежда маратонки, които променят света на обувките всеки ден. Тези обувки помагат на най-добрите спортисти да постигнат най-добрите резултати. Nike е абсолютният крал на маратонките.
Доставчик | Цена | Дни за доставка |
---|---|---|
Еконт - доставкa до личен адрес (без преглед и тест) | от 13 лв | най-рано в понеделник 6.1.2025 |
FedEx | от 13 лв | най-рано в понеделник 6.1.2025 |
Еконт - Офиси и пощенски станции (без преглед и тест) | от 13 лв | най-рано в понеделник 6.1.2025 |
Speedy -до адрес (преглед и тест само с наложен платеж) | от 13 лв | най-рано в понеделник 6.1.2025 |
Speedy -до офис и станции (преглед и тест само с наложен платеж) | от 13 лв | най-рано в понеделник 6.1.2025 |
Speedy - за кутии | от 13 лв | най-рано в понеделник 6.1.2025 |
DHL Premium - express | от 24 лв | най-рано в четвъртък 2.1.2025 |
В случай на неподходящ размер ще се радваме да ви помогнем да получите правилния. Срока за връщане е 30 дни. Повече информация
Първо трябва да прочетете нашите условия на връщане, където ще намерите всички права и задължения на купувача и на продавача. Повече информация