Открито: Златната ера на рекламата на маратонки" е изчерпателна публикация, която прославя културата на маратонките чрез близо 900 винтидж реклами от златната ера на обувната индустрия. Съставена от Саймън "Уди" Ууд, основател на списание Sneaker Freaker, книгата предлага 720 страници, пълни с емблематични изображения и истории от историята на маратонките.
Изданието включва реклами на водещи марки като Adidas, Nike, Puma, Reebok и др. и представя спортни и културни икони като Майкъл Джордан, Андре Агаси и MC Hammer. Всяка страница е изпълнена със запомнящи се графики и смели лозунги, които са определяли маркетинга на маратонки през изминалите десетилетия.
Книгата се предлага в твърда корица и е идеалният спътник за всички любители на маратонките, дизайна и историята на рекламата. Тя може да бъде закупена от официалния уебсайт на Phaidon, както и от други книжарници.