Уличната мода и градската култура изминаха дълъг път от скромното си начало през 90-те години на миналия век. От различни локални сцени в Япония, Европа и САЩ движенията за хип-хоп, пънк и скейтборд, които движат младите хора, най-накрая си проправиха път към висшата мода.
Брандовете вече са нетърпеливи да си сътрудничат с музикалните и арт икони, които са в челните редици на този творчески кросоувър. Клиентите ще се редят на опашки с часове, за да бъдат първите, които ще притежават ексклузивни модели, проектирани от личности като Фарел Уилямс, Върджил Абло и Том Сакс.
Highsnobiety, лайфстайл издание, базирано в Ню Йорк, Берлин и Токио, е в челните редици на този глобален феномен. The Incomplete увековечава историите на марки от Supreme до COMME des GARÇONS. Заедно с най-влиятелните дизайнери и дегустатори, Highsnobiety извежда на преден план артикули и марки за мъжко облекло, които са издържали проверката на времето.