Diesel е основана от Ренцо Росо през 1978 г. с идеята да създава иновативни продукти от деним. Името на марката е вдъхновено от петролната криза по онова време, която превръща дизела в символ на алтернативната енергия. Ренцо искаше марката му да се разграничи от масовия пазар на ежедневни облекла и да достигне до глобална аудитория. Той избира думата "дизел", защото тя е лесна за произнасяне и разбиране на всеки език. Слоганът "За успешен живот" улавя същността на идентичността на марката Diesel. Чрез креативни и провокативни рекламни кампании Diesel се утвърди като лидер в областта на модата и комуникациите. Марката винаги е предизвиквала статуквото и е вървяла по свой собствен път. Diesel има силно глобално присъствие с повече от 5000 точки на продажба и над 400 монобранд магазина, включително 37 в САЩ. От създаването си досега компанията е произвела повече от 2000 различни вида изпиран деним.
Покажете всички продукти Diesel